June 16, 2006

Stageweek 20

Maandag
Als ik eindelijk al mijn aantekeningen overgetikt heb, moet ik nog proberen om een interessant verhaaltje te maken van het verhaal van Isabelle. Maar ik heb nog nooit een interview gedaan dat zo van de hak op de tak sprong, dus dat is nog vrij lastig.

Dinsdag
's Morgens moet ik alle reacties die zijn binnen gekomen op de oproep 'gescheiden ouders' en de oproep 'rare verzameling' doorsturen naar de chef. Wat een werk! Daarna ben ik de hele middag bezig met het printen van mijn Amerika-papieren in viervoud.

Woensdag
Ik ga naar de bijeenkomst voor studenten die in Amerika gaan studeren. Best interessant.

Donderdag
het werk is op en iedereen gaat naar een begrafenis. We zitten dus met z'n tweeen een beetje te niksen. Als ze terugkomen en we nog eens aangeven dat we klaar zijn met ons werk, krijgen we te horen dat 'we na mogen gaan denken over mogelijke vragen voor de streettalk en kijken of er brieven zijn voor mijn verhaal'. Ik ga wel even nadenken over een mogelijke afstudeeropdracht.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home