June 06, 2006

Memories

+ Hoe was het?
- Leuk!
+ Gewoon leuk?
- Het was gezellig, interessant, leerzaam, grappig, indrukwekkend en tja, leuk.
+ Wat heb je allemaal gedaan?
- Gekletst, Berlijn in geweest, goedkoop gegeten, weinig geslapen en veel lol gehad.
+ Hoe vond je Berlijn?
- Ik weet het niet zo goed, ik heb bijna alleen maar naar de grond gekeken omdat het zo regende.
+ Zou je nog eens teruggaan?
- Ja!

Ik had me van tevoren niets van het kamp voorgesteld. Op donderdagavond heb ik een lijstje gemaakt, op vrijdagmorgen heb ik boodschappen gedaan en mijn tas ingepakt en vervolgens zat ik een paar uur lang met drie compleet verschillende mensen in een auto. Hoe kan je je daar op instellen? Niet. En dat hoeft ook helemaal niet. Gewoon go with the flow werkt prima.

Ik ben erg blij dat ik gegaan ben. Het was een ware beleving. De vrijdagavond en -nacht vielen wat tegen, de zaterdagochtend viel een beetje in het water, maar vanaf die middag heb ik de tijd van mijn leven gehad. Dat had ik niet willen missen. Het enige jammere aan vrienden maken op zo'n kamp, is dat de meeste mensen zo ver weg wonen.


Always funny Javier!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home