June 04, 2006

Brand new day

Deze nacht is beter. Ik heb niet genoeg geslapen, maar ik heb het ook geen momentje koud gehad. Ik sta rustig op, nog steeds moe, maar tevreden. Met mijn Duitse brood en kaas ga ik naar de tafeltjes. Ik ken nu veel meer mensen dan gisterenochtend, maar toch zie ik geen bekende gezichten. Ik zit weer met drie andere mensen aan tafel en drink nog maar wat koffie. Tegen twaalven ga ik weer richting Berlijn. Ik sta in de tram met tien anderen. Dat wordt mijn clubje voor vandaag. Maya (22) en Sabrina (23) uit Zwitserland, Linda (26) uit Duitsland, Andromeda (39) uit Mexico/Groot-Britannie, Julien (25) uit Frankrijk/Groot-Brittanie, Shifteh (24) uit Iran/Zweden, Robert (20) uit Oostenrijk, Maikel (27) uit Nederland en Javier en Gosie.


Ze hebben hele gave trein/metroachtige dingen

0 Comments:

Post a Comment

<< Home