June 02, 2006

Destination reached

We strepen onze naam door, betalen vijftien euro's, schrijven onze naam en land op een sticker, krijgen een polsbandje om en mogen naar binnen. Dat binnen is het terrein van een openluchtzwembad. Eerst lopen we door een garageruimte en dan komen we het grasveld op. Links staan heel veel tentjes zij aan zij. Rechts zitten mensen op bankjes, staan ze bij vuurtonnen en lopen ze kletsend rond. In het midden, op het laatste stukje grond, vlakbij het pad en de feestgarage planten wij ons tentje neer. Dan krijg ik een sms van Patricia: "Did you get there already? Looks like I'm not gonna be there before 1. Managed less than 200 km the last 5 hours. Stay Awake!" Het loopt inmiddels al tegen enen, ik ben al aardig moe, maar ik doe mijn best. Ik klets wat hier en ik klets wat daar. Maar mijn matje wordt steeds aantrekkelijker. Patricia reageert niet meer, dus om 03.00 besluit ik om toch maar te gaan slapen.


De tentjes


Het strand

0 Comments:

Post a Comment

<< Home