May 29, 2006

Alles duidelijk?

Je kunt een weblog hebben om verschillende redenen. Ik heb er twee.

1. Ik vind het leuk om te schrijven
2. Ik hoef niet alles tien keer opnieuw te vertellen

Om die tweede reden zal ik even een stuk kopiƫren uit een mailtje dat ik naar iemand gestuurd heb. Dan is alles duidelijk en weten we allemaal hoe het zit. Krijg ik geen stomme en/of dubbelzinnige opmerkingen meer en kan ik weer vrolijk verder met mijn leven.

One of the boys, dat ben ik. Ik ben een stoere, boerenlatende meid. In vriendinnen maken ben ik niet goed. Ik heb meer vrienden en mannelijke kennissen. Ik ben niet goed in girlie stuff. Stage lopen bij Girlz! is dan ook een grote grap. Ik hou niet van shoppen, niet van van sterren, niet van make-up, dus wat doe ik hier? Infiltreren! Mwoehahaha! Anyway, ik ben niet verliefd, vind niemand echt leuk en ben ook van plan het komende jaar niet aan de man te 'gaan'. Het eerste half jaar omdat ik er geen zin in heb, het tweede half jaar omdat ik geen Amerikaanse liefde wil.

Sante!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home