May 24, 2006

Stageweek 17

Maandag
Ik verveel me een aapje. De baas is vrij en de opperbaas zit constant in bespreking. Lang leve het internet!

Dinsdag
Er wachten gelukkig weer nieuwe taken op me. Ik moet een meisje bellen die mee heeft gedaan aan een vriendinnenreportage. Ze heeft foto's gemaakt en opgestuurd, daar zijn er een aantal uit gekozen en daar moet ik nu, met haar telefonische hulp, onderschriften bij maken. Ook staat er een beautydossier op de planning. Over geur. Dit zijn feromonen, hier kun je het beste je parfum spuiten, daarom stinkt zweet, deze parfum past bij jou, ik ben weer helemaal op de hoogte.

Woensdag
Na de lekkere drukke dag van gisteren staat er weer een saai dagje te wachten. Ik werk ook veel te hard! Ik bekijk de weblog van een lezeres die een mailtje heeft gestuurd. Ze wil graag in het tijdschrift met haar verhaal over een tumor in haar nek. Ook ga ik op zoek naar een school voor hoogbegaafde kinderen. Niet te vinden. Pfff... Je zou bijna zin krijgen in een dagje beulen bij het-bedrijf-met-de-leuke-uitjes. Wedstrijd: vind de perfecte baan voor mij.

Donderdag
Vrij!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home