May 13, 2006

RSW Live

Zoals elk jaar ben ik ook weer medewerker bij de RSW, de Regionale Scouting Wedstrijden. Hierbij strijden zo'n vijfentwintig groepjes scouts in de leeftijd van twaal tot zestien voor de eerste (en tweede) plek en de daaruitvoortvloeiende plaatsing in de LSW.

De eerste twee jaar was ik de helft van het 'presentaties' duo, de tweede twee jaar was ik redactielid van de 'kampkrant' en dit jaar ben ik onderdeel van het goedgeoliede multimediateam. Waar we vorig jaar nog met vijf laptops en twee printers tijdens regenachtig weer in een kleine, donkere tent zaten, zitten we nu in een fijn gebouwtje terwijl buiten de zon schijnt. Heerlijk!

Hier een actiefoto, samen met mijn collega MV1. Voor meer info, foto's filmpjes en nog meer meuk, check je www.rsw-gooi.nl

0 Comments:

Post a Comment

<< Home