May 09, 2006

To string or not to string

Gisteren had ik het nog met iemand over het volgende: een vrouw met een heeele dikke kont kán gewoon geen jas aan doen die strak is en dan maar tot haar navel komt. Dan heeft ze namelijk een superkort bovenlijf en dan schrik je van de omvang van die kont. Een onvergeeflijke modeblunder.

Maar hoe zit het met strings? Ik haat strings. Ondanks dat ik geen dikke kont heb. Zus zei dat dat kwam doordat die ene string die ik eens had gepast, geen goeie was. Ze gaf me een andere mee. Touwtje, touwtje, touwtje, lapje. Ik zag het nog steeds niet zitten. Maar ik moest. Dus toch maar aan dat ding. Ik moet zeggen dat ie niet vervelend zat, maar het idee alleen al. Voor mijn gevoel keek ineens iedereen naar m'n kont, die natuurlijk onwijs wiggelde en een stuk groter leek. Ik had het gevoel alsof ik in mijn blote kont liep. Brr... nee, voor mij echt geen strings meer.

Wat ik vind van strings bij vrouwen met heeele dikke konten? Dom. Of moedig. Maar vooral dom. Want je kont is al zo omvangrijk dat ie wiggelt, en dan geef je hem nog geen steun ook. Dan wiggelt ie nog meer en krijg je hangbillen. Slechte zaak. En nog een punt aftrek gekeken naar te korte strakke jassen. Zoals ik al zei, ik ben tegen strings. De volgende keer gaan we het hebben over bh's, daar ben ik vooral vóór.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ploenk, je bent toch niet aan het ver-GIRLZ!-en hè? :-D

riZZy

8:50 PM  
Blogger ploenk said...

Sorry, ik ben en blijf een meisje... :)

12:41 PM  

Post a Comment

<< Home