May 04, 2006

And... cut!

Een jongen en een meisje in zwemkleding op de fiets in het centrum van Amsterdam. Waar vind je dat nog? Juist ja, in Amsterdam!

Ik liep vanmorgen naar mijn werk en zag ineens een meisje in bikini op de fiets zitten. Toen ik wat verder keek zag ik ook een hele groep mensen, een reflecterende doek, camera's, and cut! Het meisje begon richting de groep te fietsen. Een heel stuk verder stond een jongen in een boxershort. Naast hem stond een aangeklede jongen met een walkietalkie in zijn hand. And cut! Ook de jongen begon richting de groep te fietsen. Ik was er inmiddels voorbij gelopen, want sinds ik mee ben geweest voor een fotoshoot, weet ik hoe irritant het is als iedereen blijft staan kijken. En ik had destijds wel wat meer aan dan een bikini!

Maar goed, het scheelt dat het vandaag mooi weer was. Ik zie mezelf ook wel in bikini zitten, maar dan in mijn veilige achtertuin. Anyway, als iemand binnenkort een reclame ziet die voldoet aan deze beschrijving, let me know! Ik ben wel benieuwd waarvoor het was!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home