April 21, 2006

Stageweek 12

Dinsdag
Het enige wat ik vandaag doe is de mailbox leegruimen en mijn Amerika-papieren uitprinten. Want om kwart voor drie moet ik al weg naar school voor mijn afspraak met bureau buitenland.

Woensdag
Mijn eerste enige echte eigen ding! Ik ga naar Barendrecht om het meisje te interviewen dat met Edukans naar Amerika is geweest. Ongelofelijk, wat een topmeid! Haar dagboek wat ze voor me gekopieerd had was al indrukwekkend, maar de live verhalen zijn zo mogelijk nog schokkender. Wat ze allemaal niet heeft megemaakt in die ene week; respect. Ze is net een paar weken terug, geeft presentatie na presentatie en organiseert sponsoractiviteit na sponsoractiviteit. Dat ze nog tijd heeft voor school is een wonder. Het interview gaat perfect en het artikel is zo af. Als deze eindelijk in het blad staat, zal ik apetrots zijn. Op ons allebei.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home