April 14, 2006

Stageweek 11

Maandag
Er is weer een nieuwe stagiaire bij gekomen. Ik ken haar wel van gezicht, ze komt ook van mijn opleiding. Ze wordt deze eerste werkdag compleet aan haar lot overgelaten, net als ik destijds. Nog erger zelfs, want toen ik voor het eerst kwam, waren er meer mensen. Ze doet nu de hele dag zo'n beetje niets.

Dinsdag
Vandaag heb ik mijn gesprek. Als ik zeg dat ik graag wil weten wat ze van mijn functioneren vinden, vragen ze aan mij wat ik zelf vind. Argh, psychologie. Ik zeg dat ik het lastig vind om zelf uit het niets verhalen uit de grond te stampen die ook nog eens goed aansluiten op de doelgroep. We praten verder en het blijkt dat ze me prima vinden werken. Dat ik zelfs erg veel doe. Terwijl ik dus vind dat ik maar weinig doe. Hm...

Woensdag
Ik ga voor de eerste keer mee naar een reportage! Ik ben erg blij dat ik een dagje niet achter mijn bureau hoef te zitten en heb er zin in. We hebben afgesproken in een cafe in Utrecht. Daar komen de twee meiden heen. Ze worden geinterviewd en gaan op de foto. Zelf moet ik ook nog op de foto, aangezien een ander meisje voor deze reportage in Limburg woont en toch onherkenbaar wil blijven. Ergens in juni staat dus niet alleen mijn naam in het blad, maar is ook mijn fotogenieke achterhoofd te zien. Haha.

Donderdag
Ik ben met vanalles bezig, maar erg veel komt er niet uit mijn handen. Ik heb echt geen zin...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home