April 04, 2006

Money, money, money

Door een onderzoeksbureau waar ik altijd online vragenlijsten voor invul werd ik uitgenodigd om mee te doen aan een radio onderzoek. Het was in Utrecht en ik zou veertig euro krijgen. Dus ik zei: "JA". Gisteren was het zover, samen met mijn ex-stagiaire-collega ging ik op pad. In de brief stond dat je absoluut niet te laat kon komen, dan had je pech en kon je naar het onderzoek (lees: je centen) fluiten. Er stond echter ook in dat als er al genoeg mensen binnen waren, je ook meteen kon vertrekken, maar dan wel met geld. Jammer genoeg was ik zo bang dat we te laat binnen zouden komen dat we eigenlijk net te vroeg waren. Na ons kwamen er namelijk nog maar vier mensen binnen, en de vier mensen die nog een minuut later kwamen, waren te laat (lees: perfect op tijd). Het onderzoek was niet heel vervelend (muziekjes luisteren en beoordelen), maar gratis geld is altijd beter, toch?!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home