March 28, 2006

T'is lente!

Het is jammer dat er af en toe wat water uit de lucht komt vallen, maar no way dat ik deze week mijn winterjas nog een keer aandoe! Ik heb mijn zomerjas weer opgesnord en ondanks dat ik er nog wel een sjaal en handschoenen bij draag, voel ik me er meteen alweer lekker in. Ook mijn warme laarzen heb ik ingewisseld voor mijn meteen-weer-goed-zittende sneakers. Ik ben geen ingepakt wintermeisje meer, maar een stoere lente-girl. Nu maar hopen dat meneer Winter een goede lange vakantie gaat houden aan de andere kant van de wereld!

1 Comments:

Blogger ploenk said...

Jammer jammer, ik heb nog steeds geen regenjas, en mijn zomerjas is maar een dun laagje stof, dus moest mijn winterjas er dus weer aan te pas komen.. En volgende week wordt het ook weer kouder :(

10:11 AM  

Post a Comment

<< Home