March 24, 2006

Stageweek 8

Maandag
Mijne groote goetheijd! Er zitten wel 700 mailtjes in de inbox! Voor de rest is het ook een beetje stressy. Dit moet tussendoor, dat moet tussendoor. Geen dringende deadlines of haastig werk, maar ook niet erg relaxed.

Dinsdag
Vandaag hebben we 'verdeel' op de redactie. Ook wel tombola genoemd. Dat betekent dat alle naar ons opgestuurde producten verdeeld worden. Alle shampoos, cremetjes, make-up'jes en parfumflesjes staan op de tafel uitgestald. omstebeurt mogen we wat uitzoeken. Daar wordt een mens hebberig van!

Donderdag
Ik verveel me een aapje, het werk is op. Gelukkig moet ik om 15.00 naar die presentatie. Het is in Haarlem, een verrassingspresentatie. Een erg leuke verrassing is het niet, want het blijkt over een nieuw mannenluchtje te gaan. Net als ik bijnachagrijnig ben is het officiele gedeelte afgelopen en komt er een 8-koppige swingende negerband binnen met trommels en trompetten. De vrolijkheid knalt het lokaaltje uit. Mijn dag is weer goed. Met een brede glimlach loop ik naar de trein.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home