March 13, 2006

IJs maakt wijs

Goed begin van de dag. Not! Ik heb me de afgelopen zes weken nog niet één keer verslapen, maar juist vandaag, de dag dat het eigenlijk echt niet kan, slaap ik door de wekker heen. Nouja, door de wekker heen slapen, ik was al een uur eerder wakker geworden, kon niet meer zo goed slapen, ben uiteindelijk toch weer ingedut, heb de wekker uitgedrukt en werd drie kwartier later pas weer wakker. Argh.

Maar waarom was het nou juist vandaag zo erg? Nou, alle voorgaande dagen moest ik werken. Als ik dan later binnen zou komen, kon ik gewoon langer doorwerken. Maar juist op deze dag had ik een afspraak op school. Hoe krijg ik het voor elkaar. Ik zou bijna zeggen dat het werken me zo goed bevalt dat ik echt niet meer naar school wil! :)

Enniewee, het was nog een ramp ook. Meneer begon te zeuren over studiepunten en mazen in het web. Daarna vond ik in mijn postvak nog een herkansingstaak van een biglerares met een bigvak wat ik met mijn bighoofd gekozen had 'omdat het zoveel studiepunten oplevert'.

Anderhalf uur later dan normaal ben ik op mijn stage. Iedereen is fris en fruitig. Ik dus niet. Gelukkig krijgen we 's middags ijsjes van Ola-jongens en -meisjes. Met sjookoolaade!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home