March 12, 2006

Bloempjes

Na een ziek weekend en twee weekenden achter de garderobe kon ik eindelijk zélf weer eens een feestje vieren. Met zussie, die had daar wel zin in. Ik had eigenlijk geen eens een keus. Want er stond nu eenmaal in mijn horoscoop dat ik 'in de liefde mag rekenen op vuurwerk' en dat 'maart wel eens heel hartstochtelijk zou kunnen verlopen'. 'Ik zou zomaar in een zwoel avontuur kunnen verzeilen en daarvoor weglopen zou jammer zijn'. Ja.

Maar K. reageerde adrem: "ploenk, we gaan de bloemtjes buiten zetten zaterdag!" Zo gezegd, zo gedaan. Om half twaalf vertrekken we naar de Tagrijn om eerst een uur bij onze favoriete barman te zitten en cola-goldstrike te drinken. Daarna kletsen we bij met oude bekenden S. en L. en hun vriendin K. Tegen enen wordt het tijd om te gaan swingen. Bloempje voor bloempje zetten we op het balkon. De bloemen van K. vangen zelfs al wat druppels regenwater. Mijn bloemetjes staan nog mooi onder een afdakje.

Gelukkig geloof ik niet in horoscopen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home