March 09, 2006

Genaaid 2

Hierbij deel 2 van 'Genaaid'

31-01-2006
Ik bel met directeur J., deze weet van niets maar zal contact opnemen met R. en mij met een antwoord de volgende dag terugbellen.

02-02-2006
Ik bel weer met J., want hij heeft gisteren niets van zich laten horen. Hij blijkt R. echter ook niet te kunnen bereiken en heeft daarom zijn voicemail ingesproken met de vraag of R. terug kan bellen. Dat heeft R. tot nu toe nog niet gedaan. Als hij deze middag nog niet terug belt, zal J. opnieuw proberen contact op te nemen met hem.

07-02-2006
Ik bel meneer weer. Nee, hij kan hem echt niet bereiken. Maar ze moeten zelf ook nog vanalles van hem krijgen. ploenk: "Het duurt nu wel erg lang, dus wat is dan nu het handigst om te doen?" J.: "Dat jij wacht tot ik weer contact opneem met jou. Duss....

09-03-2006
Laat ik weer eens bellen. Fuck het 'ik neem contact op met jou'. Jammer genoeg gaat het daar toch weer op neerkomen. Want R. is getrouwd in het buitenland en dus echt niet bereikbaar. Maar binnenkort moeten ze weer om de tafel voor een nieuw nummer, dus dan zal het vast goedkomen. Ja, vast.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home