February 24, 2006

Stageweek 4

Dinsdag
Toch nog een beetje ziek.

Woensdag
Ook nu ben ik eigenlijk nog een beeje brak, maar ik ben het thuiszitten zat, ik wil wat dóen. Met rode wangen zit ik achter mijn bureau. Ik neem de stapel beauty spam door en lees een artikel over verliefdheid. Daar moet ik namelijk een stuk over schrijven; 'Is hij de ware?'. Ik ben geen ware, ik ben een gare (halve). Heb nog steeds geen honger ook. Als ik mezelf uiteindelijk tot een boterham met kaas dwing vraag ik me na één hap af wat er mis is. Het is zoooo zououout! Ik eet snel een liga. Een paar uur later probeer ik een boterham met pindakaas. Ook zout! Er is duidelijk nog iets een beetje mis met mij.

Donderdag
Vandaag schrijf ik mijn artikel over de ware. Je leest het straks in vijf minuten uit en ik ben er nu een hele dag mee bezig. Wat een blamage. Als de eindredactie het maar een beetje heel laat. Dat het er nog uitziet alsof het van mij is. Oh, mijn boterhammen smaken weer normaal. Ik ben nu officieel weer beter. Op naar de volgende week.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home