February 20, 2006

Ziek

Om 00.09 zaten we in de trein terug. Ik kreeg last van mijn benen en onderrug. Geen spierpijn, maar een andere soort pijn. Erg raar, maar vooral vervelend. Ik wilde heel erg graag zo snel mogelijk naar bed. Maar toen ik eenmaal lag kon ik niet slapen. De nacht was brak, zweterig en vermoeiend. Shit, ik werd ziek. En ja hoor, zaterdagochtend werd ik in alle vroegte wakker, koortsig en wel. Leuk, een weekend ziek zijn in je eentje.

De dagen duren eeuwig, de nachten duren eeuwig, je hebt geen zin om iets te doen, geen puf om iets te doen, maar 24/7 in je bed liggen gaat toch ook een keer vervelen. Gelukkig kwam moeders me zondagavond even ophalen zodat ik even onder de mensen kon zijn en tv kon kijken. Nu is het maandag, ik ben nog wat zwakjes, maar ik ga ervoor dat ik morgen weer kan werken. Drie dagen ziek zijn is genoeg!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jeetje
nu ook al ziek?

je het nu wel weer genoeg
elende gehad hoor.

9:54 PM  
Blogger ploenk said...

ja!

12:04 PM  

Post a Comment

<< Home