February 16, 2006

Stageweek 3

Maandag
Ik heb slecht geslapen vannacht. En kort. Gelukkig werkt het openbaar vervoer mee. Het is druk en de trein is te klein, maar ik heb een zitplek en we rijden zonder problemen. Na een sprintje kan ik ook meteen de metro in. Voor negen uur ben ik al binnen. Als ik twee trappen heb beklommen ziet de afdeling er erg donker uit. Shit, ik ben de eerste, waar is iedereen? De meneer van de receptie loopt even mee om de deur te openen. Vandaag ben ik 'the man'!

Dinsdag
Ik vroeg me altijd af wie de tests maakte in de tijdschriften die ik las. Ik kwam áltijd uit in de middelste uitslagmogelijkheid. De drie keuzemogelijkheden waren altijd zo overduidelijk in drie categorien te plaatsen. Die tests kon ik toch niet vertrouwen? Hoe kwamen ze er bij om dingen zo over één kam te scheren? Ongeloofwaardig toch? Je begrijpt waar dit heen gaat. ploenk is bezig met een test. 'Wie is jouw celebrity soulmate?'. Vanaf 4 mei in de winkel te koop.

Donderdag
Mijn tweede presentatie in drie weken. Deze keer bij Garnier. Weer een lekker ontbijtje. Daarnaast hadden ze ook een hoop te vertellen deze keer. Wel gaaf, met een echte dermatoloog met Limburgs accent, haha. Lastige keuzes moest ik maken. 'Ik heb honger, er staat een mand bagels voor mijn neus, maar is het niet onbeleefd om te eten terwijl ze aan het vertellen zijn?' Toen we weggingen (om half twaalf) zat ik zo vol dat ik tot vier uur geen eten meer hoefde te zien. Eet smakelijk!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home