January 27, 2006

Godverdegodver!

Mijn week wordt er niet beter op! Ik zit hier thuis al in de stress met 'vanallesennogwat' en dan ook nog dit! Grmbl.

Gisterenavond zat ik te twijfelen of ik vandaag wel naar school zou gaan om mijn taak voor het secretariaat af te maken. Uiteindelijk bedacht ik dat het wel zo netjes zou zijn, omdat dit tot de zomer waarschijnlijk de laatste dag is dat ik naar school kan.

Dus om kwart voor acht gaat mijn wekker. Op Duivendrecht stap ik in een trein die ineens niet stopt bij Amstel en dus ben ik een kwartier te laat. Kom ik daar, is er niemand! Mevrouw 1 heeft 'een persoonlijk probleem' en kon mij niet meer bereiken.

Maar misschien dat ik mijn taak ook wel alleen af kan maken, maar dat moeten ze dan even aan mevrouw 2 vragen en die zit in bespreking. Na een half uur komen ze me mededelen dat mevrouw 2 het niet goed vind. NEE HALLO, DAT IS DAT WIJF DAT MIJ EEN VERSCHRIKKELIJK KIND VIND OMDAT IK 'TIEREN' ZEG!!

Dus om half twaalf ben ik weer thuis, mijn tijd en humeur naar de klote. Kutzooi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home