January 25, 2006

Kutwijf

Alsof het nog niet erg genoeg is dat mijn sollicitatiegesprek slecht ging doordat ik met een gezicht van een oorwurm op mijn blauwe plek op de stoel zat, gaat het bij de archiveringsklus op school ook nog eens klote.

Het blijkt dat ik de vorige keer de computer niet heb uitgezet. Dus ik zeg dat ik wel op de uitknop gedrukt heb, en 'dat dat toch goed is'? Mevrouw 1 zegt van niet, dus ik zeg iets in de trant van: "Oh, er kwam wel eens een man tieren als iemand zijn computer via de startknop uitzette."

Mevrouw 2: "Jij moet wel wat beter op je taal letten zeg!". Ik: "Tieren?" Zij op hoge poten: "Ja, bla bla bla." Pissed-off wijf... Toen ik wegging zei ik zelfs nog gedag, maar ze hield haar mond dicht. Gadverdamme. Kutdag.

1 Comments:

Blogger ploenk said...

tie?ren (onov.ww.)
1 tekeergaan
2 welig groeien => gedijen


Duss.. Wat een onzin..

4:50 PM  

Post a Comment

<< Home