January 25, 2006

Au!

In sneltreinvaart fiets ik naar het station. Tot de Groest gaat het goed. Maar dan ga ik met een keihard smak onderuit. Terwijl mijn fiets nog een meter wegglijd hoor ik achter me nog iemand tegen de grond knallen. Inmiddels sta ik weer overeind en zie ik dat er inderdaad een paar millimeter ijs op de straatstenen zit. Met pijn in mijn knie en mijn heup glibber ik zo snel als ik kan naar het station. Als ik later eindelijk in de gelegenheid ben om de pijnlijke plek te inspecteren, is het al een bult met een blauwpaarse kleur geworden. $*#8@&%!

Om niet met m'n blote billen op internet te gaan, heb ik even een mooi tekeningetje op ware grootte gemaakt, om mijn bult aan de wereld te showen en er zo via jullie medelijden toch nog iets aan te hebben ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home