January 26, 2006

Genaaid

22-12-2005
R: "Bedankt voor je brief, waarin je vertelt dat je graag zou willen schrijven voor ons jongerenmagazine kijkkez. Voordat we echt met iemand in zee willen, zouden we graag een onderwerp vertaald zien in een te gebruiken artikel. Ik zou je willen vragen om een item te kiezen uit het onderwerp 'goede doelen'. Als het door jou geschreven artikel oke is, zullen we het plaatsen en zal de daarvoor aangestelde persoon contact met je opnemen. Ik hoop spoedig een reactie van je te ontvangen. De deadline voor de komende Kijkkez is gesteld op 21 december (morgen), maar daar zit wel wat rek in."

21-12-2005
ploenk: "Ik zal kijken wat ik vandaag en morgen kan doen."

22-12-2005
ploenk: "Voila, dit moet hem worden. Ik hoop snel van jullie te horen."

09-01-2006
ploenk: "Ik ben benieuwd wat er met mijn stuk gebeurd is."

23-01-2006
J: "Bedankt voor je reactie op de vacature op kijkkez. Momenteel hebben wij een stagiaire die een aantal artikelen zal gaan schrijven voor de Kijkkez. We zullen dus, in de komende maanden, geen gebruik maken van je diensten."

24-01-2006
ploenk: "Ik heb contact gehad met R. en ik heb zelfs al een artikel voor kijkkez geschreven. Aan de hand van dat artikel zou hij kijken of hij met me in zee wilde gaan. Ik heb het artikel ingeleverd op 22 december, maar ik heb daarna niets meer gehoord. Ik ben sowieso benieuwd of het artikel geplaatst is, want dan zouden we nog wat overeenkomen voor de beloning. Jammer in ieder geval hoe het gelopen is."

25-01-2006
De kijkkez ligt op mijn mat. Mijn artikel staat er in. Mijn naam is nergens te bekennen en ik heb van niemand meer wat gehoord.

26-01-2006
Ik bel naar de uitgeverij en krijg het nummer van R. Hij neemt niet op en ik spreek zijn voicemail maar in. Nu is het afwachten.

Wordt vervolgd

0 Comments:

Post a Comment

<< Home