February 08, 2006

Stageweek 2

Dinsdag
Eindredactrice: "Ik heb je stuk van Paris Hilton nagekeken. Het was op zich goed geschreven. Leuke dingen heb je ook gevonden. Wel was het veel te lang, ik heb het met ongeveer 300 woorden ingekort. Grammaticaal was het echt prima, maar het mist nog een beetje de 'touch', de schrijfstijl voor de doelgroep. Nouja, ik kan het niet zo heel goed uitleggen, je moet allebei de versies maar even bekijken." Jeetje mineetje, er staat in principe nog dezelfde informatie in, maar het is een compleet ander stuk geworden! Hoezo 'Tekst: ploenk'. Nee, ik heb nog een lange weg te gaan...

Woensdag
Chef: "Kunnen jullie morgen even naar die presentatie, ik heb geen tijd. Doe even de groetjes aan die en die."

Donderdag
Om kwart voor tien komen we aan bij de Hortus, waar de presentatie van L'oreal is. Mét een zomers ontbijt. We krijgen champagne (hips), verse jus, lekkere broodjes en ook nog een frisse fruitsalade. En dat allemaal om een deftig meisje de nieuwe zomerproducten van L'oreal te horen verheerlijken. Naar zo'n presentatie wil ik wel vaker!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home