February 02, 2006

Fuckshitklote

Ik tref het niet echt zeg. Eerst dat gedoe met kijkkez, wat overigens nog steeds gaande is: ik bel en ik bel en ik bel en er komt maar geen antwoord.

En nu ook nog mijn andere poging tot een vast bijbaantje op vrijdag. De pipo zou uiterlijk gisteren laten weten of ik mocht komen. Bel ik vandaag, is 'ie in bespreking. Mailt 'ie me later terug: "De wereld ziet er iedere dag anders uit. Een belangrijke klant van ons is weg en dat scheelt dat we zelf meer tijd beschikbaar hebben momenteel. Helaas voor jou valt de bijbaan voor 1 dag in de week hiermee weg. Ik was anders zeer van plan te vragen of je bij ons wilde komen werken."

Ja, heel fijn dat je dat anders zeer van plan zou zijn geweest, maar daar heb ik nu niks aan! Ik had er heel erg zin in en nu kan ik weer opnieuw beginnen met zoeken. Met mijn stage ben ik goed terechtgekomen, maar voor een bijbaantje ben ik zeker niet in de wieg gelegd...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home