February 14, 2006

Valentijnsdag

Mensen die zeggen dat valentijnsdag stom is, zijn zelf stom. Wat nou
'stom commercieel geneuzel', 'je kunt elke dag laten zien dat je van
elkaar houdt' en 'ik hou niet van beertjes met hartjes'. Ik ben het
met alledrie de uitspraken eens, maar dat zijn nog geen legale redenen
om valentijnsdag stom te vinden.

Wacht maar, als die mensen toch een keer een kaart krijgen of een
cadeautje, zullen ze zich zeer gevleid voelen en dan maakt het ze geen
kont meer uit op welke dag ze de attentie ontvangen hebben.

Ik vind valentijnsdag niet stom, maar valentijnsdag vindt mij
blijkbaar stom. De postbodes hebben zwaar overgewerkt, maar mijn
brievenbus is nog steeds leeg...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

En waar is dan nu je brievenbus..........?

1:59 PM  
Blogger ploenk said...

Ik heb twee brievenbussen!

3:28 PM  

Post a Comment

<< Home