March 03, 2006

Stageweek 5

Maandag
De eerste dag 'alleen'. De stage van de andere stagiaire zit er op. Ik verhuis van 'mijn' bureau naar die aan de overkant, waar de mail op zit. Vanaf nu zal elke dag beginnen met een uur mail checken, doorsturen en beantwoorden.

Dinsdag
Ook de nieuwsbrief maken valt tegenwoordig onder mijn verantwoordelijkheid. Vanaf vandaag surf ik elke dinsdag alle celebrity-gossipsites af. Want daar houden de girlz van. Roddels over de Olsen Twins, Mischa Barton en Lindsay Lohan. Ken jij ze, ken ik ze?

Woensdag
Thuis krijg ik bijna nooit post, hier heb ik elke dag wel een brief. Dat is leuk, enveloppes openmaken. Jammer dat er nooit iets anders instaat dan: "Ik wil even de groeten doen aan... Ik hOu sUppEr veEl vAn... Mag ik ook een poster van die, een plaatje kan ook, maar liever een poster... Enz... enz..."

Donderdag
Bowlen... Je moet wat over hebben voor teambuilding... Gelukkig werd ik geen laatste, maar spierpijn in mijn bovenbeen kreeg ik wel meteen. NĂ¡ het bowlen gingen we nog eten bij de pizzeria. Erg gezellig, maar ik nam mijn eerste hap pas op een tijdstip dat ik normaal al op bed lig. Oeps!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home