March 04, 2006

Proost!

Met rode wangen zit ik in het cafeetje.

We hebben op het werk net een vrijdagmiddagborrel gehad. De roze champagne (?) vloeide rijkelijk. Ik heb maar 1 bitterbal genomen, want ik kan me de vrijdag van twee weken geleden nog goed herinneren. Toen had ik zo'n honger dat de helft van de aanwezige bitterballen in mijn maag verdween, en had ik vervolgens géén honger meer toen ik eenmaal op mijn eetdate verscheen.

Al snel komt mijn oud-klasgenootje ook binnen in 'De Blaffende Vis'. En omdat ik toch al bezig ben, besluit ik om eens een roseetje te proberen. Ik moet me toch vast voorbereiden op de aanstormende zomer! Het is warm binnen, en druk. Lallende studenten en oudere ik-ben-nog-hip types. Gezellig druk.

Om half tien zitten we om de beurt te gapen. Lekker eten en een warme omgeving maakt slaperig. Zelf de kou die in ons gezicht slaat als we een sptinje trekken naar de tram, maakt me niet wakkerder. Duf zit ik om kwart voor elf al in de trein terug naar huis. Met een volle maag en een warm hoofd. Voor maar 12,50 is dat een goed begin van het weekend!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home