March 10, 2006

Stageweek 6

Maandag
Al mijn taakjes zijn voltooid, dus vraag ik om een nieuwe. "Schrijf maar een stuk over Ashlee Simpson". Argh! Dat wordt dus een hele dag info verzamelen.

Dinsdag
Oke, daar ga ik dan. De info is verzameld, ik kan gaan schrijven. Wat een ramp. Als je artikelen of interviews leest ziet het er altijd zo logisch uit. Maar hoe begin ik?

Woensdag
Bijna klaar. Ik ben gisteren een heel eind gekomen en ik hoef er alleen nog maar een mooi einde aan te breien en wat facts op te zoeken voor in een apart kadertje. Ik ben er nog tot half vier zoet mee.

Donderdag
"Kun je de quotes die je voor het tweede kader verzameld hebt verwerken in de tekst? Dat leest wat lekkerder weg en het stuk is ook nog iets te kort". Jeetje, dit is wel een hele week Ashlee Simpson. Overdosis! Volgende week weer iets nieuws.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home