March 17, 2006

Stageweek 7

Maandag
De stagiaire die in april tegenover me komt zitten had vandaag een gesprek met de hoofdredacteur. Ze kwam me bekend voor. Maar ik vraag me af wat ze moet gaan doen. Ik loop al hartstikke vooruit met de simpele klussen, dus die kan ze al niet meer doen. Hm...

Dinsdag
Er liggen twee uitnodigingen voor presentaties op mijn bureau. Volgende week donderdag van 16.00 tot 17.30 in Haarlem en die dinsdag daarna van 15.30 tot 20.30 inclusief diner in Amstelveen. Maar dan moet ik alleen, dat is natuurlijk een stuk minder gezellig. En ook best een beetje eng. Netwerken, dat is mijn doel, hou ik mezelf voor.

Woensdag
Nadat ik een hele hoop zooi heb opgeruimd (mijn bureau is nu de meest opgeruimde van de hele redactie, jammer dat de schoonmakers niet schoonmaken maar alleen prullenbakken legen, dus de meest schone is iets anders) moest ik de onderwerpen voor de test en de boyologie bedenken. Hou je vast, in juni kun je testen of je een meeloper bent en leer je hoe je een jongen het beste uit kunt vragen. Hihi.

Donderdag
Gisteren heb ik een boek meegenomen omdat ik er een recensie over moet schrijven. Het is een chicklit van Sophie Kinsella, 'Aanpakken!' genaamd. Geweldig is ie! Na twee uur lezen was ik al op de helft. Vanmorgen werd ik een kwartier voor de wekker wakker: "Waar is m'n boek?!" Ook in de trein ging ik verder. Ik moest hardop lachen. Gevaarlijk, zulk huiswerk!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home