March 31, 2006

Stageweek 9

Dinsdag
De dag van de presentatie is aangebroken. Ik rijd mee met de hoofdredacteur. Hij is namelijk ook hoofdredacteur van een ander blad en gaat vanuit die titel zijn gezicht weer eens laten zien.

Ze hebben erg hun best gedaan. Er ligt speciaal een niveablauw tapijtje in de zaal van het Cobramuseum, er zijn lieftallige kroonluchtertjes en er loopt een deftige catering rond met schalen sandwiches. De presentatie is echter boooring. Al die stomme producten die worden aangeprezen... "I see a lot of sceptic faces" Ja duh! Je zegt net dat zelfs de sterren last hebben van cellulite. Dus als zij het ook nog steeds hebben, moeten we dan ineens geloven dat dít product ónze cellulite wél weghaalt?

Om kwart over zes is het eindelijk afgelopen. Ik regel mezelf bij wat gezellige meiden en ben klaar voor het diner. Het voorgerecht is zeefruit. Slik. Maar ik blijk kreeft te lusten. En krab ook. En kleine zwarte korreltjes kaviaar. Het laatste torentje is vies. De oranje kaviaar ook. Die korreltjes zijn namelijk wat groter, dus ze splutten uit elkaar. Iew! Het hoofdgerecht is een prima vleesje 'op een bedje van aardappelpuree en groenten'. Het nagerecht is helemaal super. Vooral de marsepein!

Daarna glippen we snel weg. Ik ben alsnog pas om kwart over tien thuis. Het was lekker decadent dus, maar wel leuk!

Woensdag
Ik voel me niet altijd even gewaardeerd. Ik moet steeds om werk vragen, maar erg veel komt er niet uit. Komende week komt nummer 5 pas uit en ik ben nu alweer bezig aan nummer 8. Af en toe vang ik op: "Ohja, dat moeten we nog doen, dat kunnen we wel even aan die-en-die vragen". 'Waarom vraag je dat niet aan mij' denk ik dan, maar het hardop zeggen durf ik het niet. Nog even afwachten maar. Nu kan ik het gewoon nog even niet.

Donderdag
"Ik wil graag feedback op mijn werk", heb ik maar gezegd. Goed dat ik het zeg, want de tijd vliegt maar voorbij. Ze gaan het even overleggen en dan maken we een afspraak.

Goed, dit is alvast een begin. Inmiddels heb ik ook weer een grote opdracht gekregen, dus ik ben alweer een stuk vrolijker dan gisteren.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home