April 02, 2006

Formulierenpret

Zelfs als ik in een slechte bui ben, kan ik hard werken. Ik weet niet meer precies hoeveel weken ik ook alweer bezig ben, maar vandaag heb ik deel 1 van mijn Amerikaproject afgesloten.

Eerst heb ik een lijst van universiteiten gemaakt die courses aanbieden in de vakgebieden Engels, communicatie en journalistiek. Daarna heb ik met de kaart van de States erbij de universiteiten uitgekozen in de meest interessante staten. Vervolgens heb ik deze lijst met universiteiten doorgewerkt om te bepalen welke instituten de leukste vakken aanbieden. Gisteren heb ik uiteindelijk mijn top 9 samengesteld.

Nu moet ik van elke universiteit een formulier maken. Met daarop de courses die ik wil gaan volgen. Daarnaast zijn er nog een hele hoop andere formulieren die ik in moet gaan vullen, inschrijffomulieren, motivatiebrieven, and so on, and so on. Voor dit tweede deel heb ik tot donderdag de 13e de tijd. Help!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home