April 13, 2006

Getver!

Ik ga een uur eerder weg van mijn stage, want ik moet nog even naar school. Al mijn Amerika-papieren moet ik namelijk op een pdf-formulier invullen, maar als ik zo'n formulier ook nog digitaal wil bewaren, lukt dat steeds niet. Op school moet dat kunnen, concludeer ik, want de school wil dat van mij. Dus hop, daar ga ik. En ja hoor, op school lukt het. (Met acrobat writer, die dus wel bestaat, mwoeha!)

Het duurt alleen iets langer dan ik had verwacht. Het is errug veel. Dus sms ik moeder dat ik later kom eten en sms ik vervolgens dat ik helemaal niet meer kom eten. Ik heb teveel honger om mijn maaltijd uit te stellen. Het lijkt me een goed idee om op school maar iets 'gezonds' te eten. Ik wil namelijk een normale maaltijd en geen broodje van het station ofzo.

Dus ga ik naar de kantine waar ik een schnitzel met friet, sla en sperziebonen kan krijgen. Lijkt me mooi. Is het niet. De schnitzel is aan één kant niet zo gaar, de sperziebonen zijn nog vetter dan de friet en de salade stelt niets voor. Oioioioi, denk ik vervolgens, is dit waar ik het voor doe? Is dit het eten dat ik straks, vijf maanden lang, voorgeschoteld krijg in de Amerikaanse kantine? Help!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

tip voor gezond+lekker eten in Amerika:

Panera-bread.

lekkere broodjes.
gezonde eten,
en altijd mooie mensen om je heen,
(het oog wil ook wat)
want die eten juist daar.

10:58 PM  

Post a Comment

<< Home