April 11, 2006

Ten strijde!

Vroegah vond ik het altijd zo stom dat mensen een ellenlange lijst met contactpersonen hadden op icq, en daarna op msn. Wat moet je met al die mensen, dacht ik. Tegenwoordig denk ik daar anders over. Nu zit ik me soms te vervelen overdag en dan zijn er welgeteld twee mensen online. Wat ik nodig heb is een offensief, een aanval, een grootscheepse actie. Iedereen die ik tegenkom (en aardig vind) moet ik om zijn (m/v) msn-mail vragen. Ik heb een grootscheeps communicatienetwerk nodig, nieuwe vrienden, nutteloze (en minder nutteloze) contacten. Help mij in mijn strijd tegen de verveling!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oh gut...

nou, aan mijn msn belletje rammelen mag altijd hoor ;-)

'k verveel me ook wel eens in de tijd van de werkgever...

10:42 PM  

Post a Comment

<< Home