April 06, 2006

Te dik

Ken je die grote coupés aan het eind van een treinstel, waar alleen maar klapstoeltjes in een rondje aan de wand gemonteerd zijn? Ik was erg blij dat ik daar vandaag instapte en kon gaan zitten, zodat ik mezelf niet in zo'n zithoekje hoefde te proppen met al mijn zooi. Ik zit er relaxed en met genoeg ruimte (en mijn tassen) om me heen mijn krantje te lezen.

Errug jammer dus dat een dikke negerin het nodig vind om zichzelf tussen mij en iemand anders in te proppen. Tering, als je te dik bent, doe dat dan niet! Ik word half van mijn stoeltje afgedrukt en mijn armen worden tegen m'n lijf geperst. Zij zit met d'r dikke armen in ons territorium. Als ik opsta blijft mijn klapstoeltje naar beneden door haar dikke bil. Zou ze er vandaag nog doorheen zakken?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home