April 05, 2006

Reacties

Weetjenog, lang geleden, dat ik meedeed aan de viva webstrijd? Dat ik toen keihard afgebrand werd omdat ik samenwoonde, leiding was bij scouting en een lelijke foto had? (Die goeie ouwe tijd, alleen de lelijke foto heb ik nog). Ik eindigde laatste (met een voldoende of een onvoldoende, dat weet ik niet meer, ik heb het verdrongen. Waarschijnlijk een onvoldoende dus, anders wist ik het vast nog wel). Niet dat ik daar rouwig om was, ik was al het gezeik inmiddels wel zat, maar de winnares vond ik eigenlijk ook niet zo goed.

Die webstrijd is er dit jaar weer (doe mee!). De winnares van vorig jaar wordt er weer uitgekickt. Ondertussen hebben ze alvast een andere weblogster aangenomen voor erbij. Een soort van pro. Voor als de komende winnares ook tegenvalt misschien? Maar nu zit het zo dat deze madam nog veel meer en nog veel ergere reacties krijgt dan ik destijds. Ik weet niet of ze al op geenstijl gestaan heeft (zo niet, dan win ik toch nog, vind ik), maar ik zou niet in haar schoenen willen staan (ze zijn vast mooier dan die van mij, maar dat terzijde). Check het hier en huiver.

Oh, geheimpje: ik heb sinds kort een teller geinstalleerd, dus ik kan zien hoeveel mensen mijn site bezoeken. Dat zijn er ongeveer vijftien per dag. Nog lang niet zoveel als op de viva-site dus, maar toch wel genoeg om zo af en toe een reactie te verwachten. Maar nee hoor, het is angstvallig stil. Daarom deze oproep: laat weten wie je bent en wat je vind. Schelden is verboden.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Beter heel weinig gewone reakties dan heel veel verschikkulukke Vivareakties.! gr.m.

10:27 PM  
Blogger ploenk said...

Je kunt tot 20 april meedoen!

3:21 PM  

Post a Comment

<< Home