April 07, 2006

Stageweek 10

Maandag
De nieuwe Girlz! is binnen en ik sta er weer in. Mijn stuk (over Ashlee Simpson) is deze keer gelukkig redelijk origineel gebleven. Binnen een paar minuten ben ik door het blad heen. De pagina's hebben immers al een hele maand aan de wand gehangen, dus ik ken alles al. Saai hoor.

Dinsdag
Jeej! Ik krijg mijn eigen reportage! Een tijdje terug is een meisje met Edukans naar het buitenland geweest en daar heeft ze een dagboek over bijgehouden. Ik ga regelen dat daar een artikel met beeld van wordt gemaakt. Loik!

Woensdag
"Wil jij even gaan shoppen? Ik heb geen tijd. Hier heb je een perskaart". Een tijdje later sta ik bij de Etos om mijn mandje vol te laden met maandverband, tampons en ontharingscreme. Dus... Gelukkig moet ik ook nog even naar de Xenos voor een gezellig waslijntje, kleurige wasknijpers en wat versiering. Hopelijk neem ik het juiste mee!

Donderdag
Vandaag staat in het teken van SOA's. Voor mijn artikel 'Ben je er klaar voor om met hem naar bed te gaan' ga ik op jacht naar do's, dont's, tips en adressen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home