April 09, 2006

Mijn weekend was top!

Zaterdagmiddag om half vier kom ik aan op het clubhuis waar de dansmarathon al drie en een half uur bezig is. Het is beregezellig. Ik doe hier en daar een dansje, maak limonade, droog honderden bekers af en bekijk de linedance workshop. Om half tien moet ik werken in de Tag. Mijn collega's zijn leuk, de portiers zijn leuk, de klanten zijn niet vervelend én ik mag als eerste weg. Dus ik ga gezellig boven zitten bij wat leuke mensen en drink een kaneelcola ;) Om vier uur lig ik in m'n bed.

Als ik om vijf uur wakker wordt van een sms met de vraag waar ik blijf (ik had half en half beloofd dat ik 's nachts nog bij de marathon langs zou komen) krijg ik een beetje een schuldgevoel, maar toch blijf ik liggen. Natuurlijk slaap ik vervolgens de hele nacht slecht, dus om tien uur sta ik op en ga ik weer naar het clubhuis. Daar staat nog steeds een hele meute mensen op de dansvloer. Waarvan zeventien bikkels daadwerkelijk niet gestopt zijn met dansen. Ook ik krijg het weer in m'n bol en dans een dansje mee.

De sfeer is echt super. Naderhand ruimen we met allemaal brakke hoofden het gebouw in no time weer op. Gelukkig stelt iemand voor om een terrasje te gaan pikken, want ik heb zin in nog veel meer gezelligheid. Als iedereen tegen vijfen naar huis gaat vind ik dat jammer. Maar mijn weekend is in ieder geval geslaagd. Waar kan ik me opgeven voor een het-is-zondag-en-lente-tijd-voor-gezelligheid-club?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

aanmeld! :)

gr riZZy

6:30 PM  
Blogger ploenk said...

Ik ben zondag de 30e pas weer beschikbaar :)

8:12 PM  

Post a Comment

<< Home