May 06, 2006

Stageweek 14

Maandag
De nieuwe tijdschriften zijn binnen! Ik sta er met drie artikelen in. Het ziet er weer kleurig uit!

Dinsdag
Vrijdag is er een fotoshoot met twee vriendinnen die van shoppen houden, dus worden JK en ik op pad gestuurd om tasjes te scoren. We moeten bij winkels naar binnen lopen en om een tasje vragen. Ik voel me een ontzettende debiel, met mijn tas vol tasjes, maar het gaat best goed, dus we zijn snel klaar. Dat was een lekker kort dagje!

Woensdag
Vandaag ben ik bezig met de test 'Ben jij een stuntelaar'. Wat een rampenplan, hoe kun je daar nou een goede test voor maken?

Vrijdag
Ik heb mijn stage van donderdag omgeruild met mijn werk van vrijdag, omdat JK en ik vandaag met een fotograaf op pad gaan om twee Street Talks te maken. We gaan naar Zandvoort, want de Talks zijn voor in de zomernummers. Als we 's morgens op kantoor zitten, zijn we bang voor wat er komen gaat. Het wordt namelijk steeds bewolkter en zo warm als ze beloofden is het niet. Gelukkig is het in Zandvoort echt stralend weer en komen de clubjes meiden met bosjes uit de trein. Eerst gaan we het stadje in voor vraag 1, bijna iedereen wil gewoon meewerken, super! Na een colaatje gaan we naar het strand. We banjeren op blote voeten door het zand. Ook hier willen best veel kids meewerken. En ze zijn natuurlijk met lekker veel groepjes bij elkaar. Dus binnen vier uur zijn we klaar. Niet veel later dan normaal kom ik thuis, met een lekker roodbruin kleurtje. Zo'n werkdag wil ik wel vaker!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home