May 12, 2006

Stageweek 15

Maandag
Tussendemiddag (is dat een woord?) lopen we hetzelfde rondje als afgelopen woensdag. Nu weten we de weg, dus het gaat een stuk vlotter. Het enige verschil is dat het DE-cafe op school nu wel open is. We halen een caffiato. Uit het pakje uit de supermarkt was ie uber-smerig, maar uit de mixende automaat is ie jummiejummie. Niet zo goed voor je portemonnee, maar oh zo goed voor je humeur!

Dinsdag
Vandaag doe ik allerlei dingen door elkaar. Maar wat me het meeste bijblijft is de vragenlijst die ik moet opstellen voor een interview dat ik ga houden. Met een meisje dat de ziekte van Hodgkin heeft, een vorm van lymfeklierkanker. Niet echt een vrolijk onderwerp.

Woensdag
Ieks! Soa's! Een tijdje geleden heb ik een stuk geschreven met de titel 'Ben je er klaar voor om met hem naar bed te gaan'. Vandaag ging ik daar nog een pagina bijmaken, over soa's. Een stukje informatief en een tabelletje met de top 10 van meestvoorkomende soa's. Als je dan per ongeluk een afbeelding ziet! Als je een appel aan het eten bent! Bah! Lang leve condooms!

Vrijdag
Gister weer gewerkt vanwege de RSW die vandaag begint. Vandaag dus maar een half dagje stage. Even wat voorbereidingen treffen voor komende dinsdag. Want maandag ben ik vrij en dinsdag heb ik het heftige interview.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Succes met het interview. Ik hoorde laatst nog van iemand met Hodgkin en iemand met Non-Hodgkin. Dat laatste gaat nooit meer over, als in: Komt steeds weer terug. Maar ik heb ook gehoord dat ze al redelijk ver zijn met stamcel technologie waarmee ze nieuw lymfklier weefsel ontwikkeld kan worden. Vrolijk is het niet, maar het is wel mooi om te horen dat ze steeds meer en meer kunnen tegen dit soort vervelende ziektes.

8:09 PM  

Post a Comment

<< Home