May 15, 2006

De weg van mijn stageplek naar de metro

Elke keer als ik van de metro naar kantoor liep zag ik rare zaken. Vandeweek heb ik besloten om ze eens te fotograferen. Dit is het resultaat. Tien speciale foto's.


Fietsen zonder zadel, niet voor stoere mannen


Wat was er eerst, de fiets of het glas?


Dat was vast een goede lunch


Er zijn behoorlijk wat mini's te spotten op deze route.
Deze is het meest schattig


Je zou het bijna kunst noemen,
twee doorverroeste fietsen in een plas blauwe verf


Deze behoorlijk vernielde auto stond er drie maanden geleden ook al


Zolang de paal niet verplaatst, verplaatst de fiets zich ook niet


Alhoewel, hier zien we toch echt een slot zonder fiets


Hoe lelijker de fietsen, hoe mooier de auto's


Leg daar maar neer

2 Comments:

Blogger Annie said...

He! Leuke weblog. Viavia ben ik hier terechtgekomen.
Kan het niet laten, maar de Mini die jij gefotografeerd hebt hier is geen Mini, maar een Fiat 500. Eén van mijn favoriete kleine autootjes :D.

2:02 PM  
Blogger ploenk said...

Je hebt gelijk, het is geen Mini. Maar wel een mini-auto though, hoe iemand hier in durft te rijden?! :)

5:17 PM  

Post a Comment

<< Home