May 23, 2006

Slaapkop

Om tien uur lig ik in bed. Ik ben moe en wil eigenlijk al de hele dag alleen maar liggen. Op een gegeven moment word ik wakker van een geluidje. Ergens tussen waken en slapen, tussen droom en werkelijkheid, glipt het mijn hoofd binnen. Ik weet niet goed wat het is. Ik kijk op mijn klok, het is pas elf uur. Ik blijk een sms te hebben gekregen van Zus: "Help! Heb jij een rekenmachine voor me die niet grafisch is? Ik kom er net achter dat die van mij stuk is en ik heb hem morgenochtend nodig!" Ze heeft geluk, normaal zet ik mijn mobiel uit voordat ik ga slapen en gaat hij de volgende ochtend op m'n werk pas weer aan. Ik sms terug dat ik hem 's morgens langs zal brengen. Dat levert me de volgende sms op: "Oh, je bent geweldig! Luv joe! Niet vergeten he? Echt superbedankt! Jezus!" Ik denk: 'Nou nou, jezus, die moet wel erg geschrokken zijn'. Dan ga ik voor de tweede keer deze avond weer slapen. Pas de volgende dag besef ik me dat ze gewoon een spatie vergeten is. Nee, ik ben niet op mijn helderst als ik 's nachts wakker gemaakt wordt!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home