May 19, 2006

Stageweek 16

Maandag
Vrij...

Dinsdag
Als ik de stationsrestauratie binnenstap om te kijken of dit een geschikte omgeving is om een meisje met kanker te interviewen, blijkt ze er al te zitten. Ook al had ik er niet bij stilgestaan, ik herken haar meteen aan een kort koppie dun haar. Later blijkt dat ze dat het ergste vind, dat haar mooie lange haren verdwenen zijn. Maar ze is en blijft positief. Ze is bijna beter en alles komt goed!

Woensdag
Na kilo's Girlz-mail weggewerkt te hebben, doe ik eigenlijk verder voornamelijk niks. Ja, vanalles voor mezelf. Mailen voor mijn afstudeerplannen, mijn Amerikadingen uitwerken en gewoon mailen omdat het kan. Aan het eind van de dag voel ik me wel een beetje schuldig.

Donderdag
Het is weer tijd om een test te maken. Deze keer is de vraag: 'Hoe bijgelovig ben jij?' Lekker makkelijk om daar vragen (en antwoorden) voor te verzinnen!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home