May 18, 2006

Reizen

Ooit heeft een tarotkaartlegster mij eens gezegd dat het buitenland om mij heen te zien is, dat het buitenland in mij zit, dat ik het buitenland ben, misschien zelfs wel. Nu is dat laatste wat overdreven, maar dat ik graag op vakantie ga, dat is zeker.

De laatste tijd heb ik het helemaal in mijn bol. Ik wil op reis, overal naartoe. Ik heb vast een vakantieDoeboek gekocht, ik heb het reisdagboek 'Stinknegers' in 1 dag uitgelezen en mijn Amerika-papieren zijn bijna helemaal ingevuld. Maar het echte avontuur, dat ben ik nog niet tegengekomen.

Wanneer word ik een globetrotter? Wanneer ga ik echt op reis? Wanneer ga ik verhaalwaardige dingen meemaken? Wanneer komt het buitenland naar me toe?!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hee Linda!

Ik heb sinds een week ofzo deze site van jou ontdekt en ik wilde even zeggen dat ik het erg leuk vind hoe jij schrijft en ook nog wat je schrijft :)

Groetjes Babs

10:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

laat een vlieger op,
laat de je door de wind meevoeren,
durf het touwtje los te laten,
en verbaas je waar je komt,
wat je beleefd
en wat het
met je doet...

ik denk dat we dan mooie verhalen
te lezen krijgen van je.

Goede reis!

1:21 AM  
Blogger ploenk said...

Dankje Babs :)
En dat reizen gaat zeker wel lukken J. :)

3:06 PM  

Post a Comment

<< Home