May 28, 2006

Party till you drop

Don't stop me now
I'm having such a good time
I'm having a ball
Don't stop me now
If you wanna have a good time
Just give me a call
Don't stop me now
'cause I'm having a good time
Don't stop me now
Yes I'm having a good time
I don't wanna stop at all


En daar was hij dan, het laatste feestje in de Tagrijn. Het was een groots opgezet event; alleen kaartjes in de voorverkoop, twee garderobe's open, champagne bij binnenkomst, een suikerspinmachine om de hoek, een karaokecafe en liters fluorescerende verf op de vloer en de wanden. Kinki!

Toen ik om half elf binnenkwam was het vooral beneden in de gang erg druk. In het trappenhuis en boven in de zaal was het nog errug rustig. Daardoor kwam het decor wel erg goed 'uit de verf'. Om elf uur moest ik bij de extra munten verkoop balie zitten. Wat een hel! Iedereen kwam binnen rond die tijd, dus het was echt topdrukte. Gelukkig lag er een lijst met aantallen en prijzen, maar dan nog, wat een ramp. Helemaal oververhit kon ik na een uurtje aan mijn eigen feestje beginnen. Ik moest echt ff inkomen, was helemaal suf, duf, moe en warm. Gelukkig had ik nog alle tijd!

Verder, tsja, wat kan ik zeggen, het was leuk! We hebben gedanst, gedronken, suikerspinnen gegeten, nog meer gedronken en gedanst, en veel gezweet ook. Vooral aan het eind, na meer dan vier uur swingen, viel er niet meer tegenop te deppen. Mensen liepen rond met tissues, zogenaamd om de tranen te drogen van het verdriet dat we hadden omdat dit het laatste feestje was, maar die werden allemaal gebruikt om bezweette hoofden en decolettees af te nemen. Misschien een minder feestelijk detail, maar toch, het moest vermeld worden!

Het was een waardig afscheid.

Gelukkig ga ik komend weekend naar Berlijn en is er het weekend daarna een scoutingactiviteit, dus zal ik de Tag nog effies niet missen. Maar wat moeten we nu doen de rest van de zomer? Waar gaan we heen? Waar gaan we feesten? Waar gaan we dansen? We moeten het nog even bekijken. Even bedenken waar we iets nieuws op kunnen bouwen. In ieder geval tot en met september.

Een kroegclubje moeten we hebben denk ik, een testpanel. Elke week met z'n allen ergens anders heen om te checken waar we blijven hangen. Wie meldt zich aan?

6 Comments:

Blogger Richard said...

Ik meld me aan! Maar een kroeg.. tsja, wel ergens iets waar je ook kunt dansen! :-)

10:19 PM  
Blogger ploenk said...

Ik heb begrepen dat er de 17e een feestje is, en de 24e heb ik ook een feestje, dus tot nu toe is 1 juli de eerste datum op mijn lijstje. Goois Podium valt af, daar zijn te veel vieze ouwe mannetjes. Als ik tegen die tijd een harem van minstens zes mannen heb opgebouwd, valt er nog wel over te praten.

Uitgaanstestpanel Update 1:
-ploenk
-rizzy

12:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ik meld me ook aan. K'ga wel in de baccara kijken.

Groetjes

2:37 PM  
Blogger ploenk said...

iew! baccara! alhoewel, eigenlijk mag ik niks zeggen, ik ben er nog nooit geweest...

Uitgaanstestpanel Update 2:
-ploenk
-rizzy
-sylvester

2:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ok beschouw mij als gewerfd, maar Syl Baccara is dus democratisch uitgesloten bij voorbaat :P

3:05 PM  
Blogger ploenk said...

Uitgaanstestpanel Update 3:
-ploenk
-rizzy
-sylvester
- rob

(Mijn harem groeit gestaag)

2:06 PM  

Post a Comment

<< Home