June 05, 2006

Night Fever

Om zes uur schrik ik wakker. Er is de hele nacht al gezang en getrommel, maar nu is er ook nog eens geschreeuw. Door een megafoon. Geen idee wat er gezegd wordt, maar het wordt al heel snel irritant en het blijft maar doorgaan. Uiteindelijk val ik wel weer in slaap. Als ik om negen uur wakker wordt en wat zit te rommelen wordt Peter ook wakker en vraagt hij hoe laat het is. Hij had het geschreeuw ook gehoord en was er vanuit gegaan dat het toen al ochtend was, dus dat het nu al tegen twaalven moest lopen. Als ik later tijdens het ontbijt met Andromeda praat en zeg dat ik te moe was om mijn tent uit te komen en de schreeuwerd een klap te geven, geeft zij de opmerking dat als iedereen die dat eigenlijk ook wilde doen echt zijn tent uit was gekomen die gast nu zwaar mishandeld in het ziekenhuis zou liggen! Dat zou natuurlijk ook niet de bedoeling zijn geweest, maar het is toch jammer dat niemand hem een klap heeft gegeven!


De gezelligheid in de avond

0 Comments:

Post a Comment

<< Home