June 11, 2006

Heerlijk!

Ze hadden geen beter weer kunnen bestellen voor dit weekend. Ik heb een scoutingactiviteit in de bossen en het is verdorie prachtig weer. Heerlijk! Ik fiets met mijn spulletjes in mijn (inmiddels vrij haveloze) fietstassen (wie heeft er nieuwe tweedehandse in de aanbieding?) tussen de bomen door naar Baarn. Na de lunch help ik wat mee met de aankleding en de tijd vliegt voorbij. Al snel komen de deelnemers binnendruppelen. Bij de opening krijgt iedereen een heliumballon (een lichtblauwe, mijn naam staat op de achterkant van het kaartje, als je hem vind, stuur hem op!) en dan is het tijd voor het diner in de buitenlucht. Daarna het zaaltje wat aankleden, wat chips eten en op naar het cabaret (normaal hou ik niet van cabaret, maar wel van onze eigenes scoutinggroepcabaret, check www.bijvoorbaatsorry.nl). Dat was natuurlijk weer supergaaf. Ze hebben lekker alle groepen onder de loep genomen en hier en daar wat afgezeken. Heerlijk! Vervolgens als een speer naar het zaaltje voor het feestje. De eerste drie kwartier sta ik consumptiebonnen te verkopen, maar daarna mag ik ook een dansje wagen. Midden in de nacht fiets ik terug naar huis. Ik kan het niet laten, ik zeg het nog één keer: Heerlijk!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home