June 14, 2006

FW: Vraag

Ben jij gelukkig?

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Voldoende

12:34 PM  
Blogger ploenk said...

En waar schrijf je dat dan aan toe? hoe meet je zoiets?

12:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ligt eraan waar jhe geluk aan afmeet, maar op dit moment; 60% nee, 40% ja

12:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ik vind dat je al van geluk mag spreken als je niet ongelukkig bent. Dus als je niet ongelukkig bent, dan moet je wel gelukkig zijn.

Maar als je het gaat beschouwen op de schaal van geluk welke van 1 tot 10 loopt, moet de wijzer dan altijd op de 10 staan?

Het is makkelijker om tevreden te zijn. Ben je tevreden, dan ben je automatisch ook een beetje gelukkig. En slechts sporadisch zal de geluk-o-meter uitslaan naar de 10.

Maar als je streeft naar een permanente 10, dan wens ik je, euhm, veel geluk. ;)

4:08 PM  
Blogger ploenk said...

Perfectie bestaat niet. Dus ik ga er al niet van uit dat iemand compleet gelukkig kan zijn. Maar wat is de grens, wanneer ben je ongelukkig? En wanneer ben je tevreden?

7:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tja. Gelukkig. Ik?
Ik denk van niet.

En toch...
Geluk is onafwendbaar.

Toch?


Waar blijft het geluk?
Waarom schiet het langs me heen?

8:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Veer hobbe zin drin, hob geer dat auch.
Veer bringe sjtumming, veult geer dat auch.
Zit geer gelokkig dan zint veer riek
Veer make sjpas en auch muziek

(We hebben er zin in, hebben jullie dat ook
We brengen stemming (sfeer), voelen jullie dat ook
Zijn jullie gelukkig, dan zijn we rijk
We maken spas (plezier) en ook muziek)

Groeten uit Limburg
Frank / fverhart @ hotmail . com

12:20 AM  

Post a Comment

<< Home