July 27, 2005

De grote opruim

Ik word gek van alle zooi die zich opgestapeld heeft in onze gangkast. Ik word gek van mijn uitpuilende kledingkast en ik word gek van de stofhappende vuilniszakken met allerlei spullen erin. Ik word gek en daar moet iets aan gedaan worden. Ik ga aan de slag. Eerst die stomme kast leeg. Hm, very onoverzichtelijk. Ik prop alles er weer in. Dan eerst de kleren maar. Kledingkasten leeghalen, vuilniszakken met oude kleren de gangkast weer uit, hier en daar wat passen, twijfelen, wikken, wegen en wegleggen. Vriend en ik vullen samen vijf vuilniszakken met shirts, broeken, sokken, vesten en hier en daar een blouse. Oei.

Vier dagen ben ik bezig met dozen uitzoeken en spullen sorteren. We kopen acht stevige opbergdozen. Aan het einde rijden we met een volle auto rijden naar de vuilstort. Eindelijk, de gangkast is schoon, netjes en overzichtelijk. In mijn ogen: prachtig. Ik ben trots.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home